marți, 6 aprilie 2010

NU imi place Andreea Banica!

Pe bune, nu glumesc, siiincer!
Mi se pare urata cu crengi! Are un neg mare langa nas, care in mintea mea, mereu se muta pe varful nasului si imi aminteste de baba cloanta, are buze subtiri (vezi mai multe poze cu ea inainte sa ma contrazici) si ondulate de crocodil, zambet fals de persoana falsa, (raman fara resurse, deschid o poza cu ea, doamne ajuta`) nas carn si par ars, cu o culoare total nepotrivita ei (e roz, piele roz, par blond, platinat). Si ma enerveaza ca sunt singura care crede asta. Ce sex simbol fratee? Probabil arata bine la corp da s-a dus si asta si oricum nu pot sa-i vad corpul pentru ca ma orbeste negu` ala. Ati observat cat de "holbata" pare? Zici ca vede mereu o pula mare rasarind in fata ochilor ei. Plus ca ea mereu are ceva de zis, da mereu. Ea este o vedeta care trebuie apreciata si respectata, printre singurele din showbiz care are dreptul sa zica ceva, ca doar a cantat in mega trupa de un succes rasunator "blondy". Blondy (!), blondy (!), blondy(!), mai e necesar sa zic? Like...blondy-beatles, blondy-guns`n`roses, blondy -fas! O poza care ma sustine intrutotul.
Asadar, nu imi place Andreea Banica, pentru ca se crede frumoasa si inteligenta si nu e. Mie imi plac oamenii mai umili, care nu se jeneaza sa-si recunoasca conditia sociala si nu dau cu bata-n balta, ca poate, poate e unu` mai prost ca ei. Parerea mea!

Si inca una, daca nu ma crezi:


Un comentariu:

  1. Nici mie nu-mi place,plus ca e blonda!E blonda frate!Ati observat?
    Mai este si fitoasa (caracteristica generala a blondelor)
    Hai ca te-am pupat(probabil esti singura care citeste commentul asa ca nu are rost)

    RăspundețiȘtergere

Zi mă..!