joi, 29 aprilie 2010

Spalaturi vaginale? Da, va rog.

     Intampinand o perioada mai neagra, lipsita de marfa ecologica in minunatul oras in care traiesc, ferindu`ma de shopuri si cautand senzatii noi demne de-o blonda veritabila, am ajuns sa beau si eu spalaturi vaginale. Nu voi repeta aceasta expeienta prea curand si nu din cauza ca spalatura vaginala are un gust o-ri-bil, ci pentru ca e dezinfectant si stiu eu de la o pasarica binevoitoare ca dezinfectantul nu se bea. Important, nu se bea! Eu am facut o exceptie pentru ca in restul timpului bag doar chestii eco.
Deci: Se iau doo plicuri de dezinfectant de-ala, se pune intr-un pahar de sampanie, cu putina apa si se amesteca pâna se dizolva. Se da pe gat cu stil, evitand sa il dai afara ca sa nu fi nevoit sa mai bei altul. Are acelasi gust si la al doilea pahar, pe cuvant! Apoi te relaxezi, te feresti de lumina puternica si incepi sa privesti cursele de masini ce se dau tocmai la tine in casa. Nu`ti face prea multe sperante ca o sa dispara, de fiecare data cand o sa te misti o sa se miste si ele mai repede. Incearca sa mai mananci niste portocale, singurele care te scapa de gustul o-ri-bil si priveste acum la fluturi, nu-i asa ca sunt frumosi? Ai mei erau albastrii...la naiba ca nu-mi place albastrul. Important, stai in casa din simplul motiv ca tu vezi "faruri" peste tot, i mean, peste tot. Foarte posibil sa mai scoti si fum. Tu si totul din jurul tau.
No, deci e halucinogen si e interesant. A doua zii insa...
Dezinfectantul isi face simtita prezenta. Adica: broaste in burta, greata, o stare nasoala (tre` sa stii cum e starea "nasoala"), cursele de masini nu s-au terminat si tu parca esti intr`un univers paralel.
Asa ca eu ma intorc la eco-style. Imi place mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi mă..!