sâmbătă, 1 mai 2010

Conluzie.

    Bă! Mă FUT în manelele voastre. Să aveţi parte numai de bărbaţi gen guţă. Cu burtă mare şi pulă mică, de femei maimuţă, cu păr pe cur, analfabete...Băăăă, să aveţi parte numai de femei care se excită pe manele! Scursurilor!
De unde pula mea vin aştia? De pe ce planetă? Există o planetă care să-i suporte? Dacă da, cum dracu' arată o planetă din-aia? E o uriaşă groapă de gunoi??
V-aş tortura bă!
Nu pot sa explic câtă frustrare am pus în aceste profunde cuvinte.
Nu ştia Hitler unde să loveasca...Te rugăăm hai înapoi, salveaza-ne!

2 comentarii:

  1. De ce folosesti excesiv cuvantu' ''ba''?!
    Nu e deloc feminin,si nici prostiile pe care le scrii nu te fac mai interesanta.
    Poti sa critici,dar sa fii si subtila tot-odata.Incearca!

    RăspundețiȘtergere
  2. bă, tu-mi zici mie cum să gândesc?!
    Nooot nice. Destul de subtil?

    RăspundețiȘtergere

Zi mă..!